نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

کولاک بهمن در روز آخر بهمن | گام بلند شاگردان طائرپور به سوی فینال

  • کد خبر: ۵۹۱۴۰
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
کولاک بهمن در روز آخر بهمن | گام بلند شاگردان طائرپور به سوی فینال
تیم بسکتبال بانوان بهمن با برتری برابر نارسینا گام بلندی به سوی فینال لیگ برتر برداشت.
اولین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان بین تیم‌های  نارسینا و گروه بهمن  امروز در تالار بسکتبال آفتاب مجموعه ورزشی انرژی اتمی تهران برگزار و در نهایت با نتیجه 84 بر 66 گروه بهمن به برتری رسید.

بازیکنان آغازگر گروه بهمن: دلارام وکیلی، سلینا آفاناسیوا، کیمیا یزدیان طهرانی، آنا بهشتیان و گلشید امیدیان
سرمربی: فریناز طائرپور

بازیکنان آغازگر نارسینا: شوماری هریس، جئوما آجمبا، پیونیک آراکلیان، یاسمن محمدی و انیس مرادی
سرمربی: ندا عسگرنیا


کوارتر اول
کیمیا یزدیان تهرانی اولین سبد بازی را می‌گیرد و وکیلی اختلاف را دو برابر می‌کند. ۳ امتیازی پیونیک هم دشت اول نارسیناست. آجمبا و هریس اختلاف را کمی زیاد می‌کنند، اما سلینا به موقع جبران می. کند. شماری هریس پشت خط پرتاب آزاد نارسینا را به ۱۵ می‌رساند. بهشتیان دو‌امتیاز را پس می‌گیرد و ۳ امتیازی یاسمن محمدی شاگردان عسگری‌نیا را به ۲۰ می‌رساند. آجیلی پشت خط پرتاب آزاد گروه بهمن را دورقمی می‌کند، اما یاسمن محمدی با ۳ امتیازی تماشایی خود بازهم اختلاف را بیشتر می‌کند.

کوارتر دوم
بهمن برای جبران مافات به زمین آمده و با ۳ امتیاز کارش را آغاز می‌کند. تکنیکال به بهمن، شماری را پشت خط پرتاب صاحب امتیاز دیگری می‌کند. کار بهمن گره خورده، پس عسگرنیا وقت استراحت می‌گیرد، اما در بازگشت این تیلر دیر است که ۴ امتیاز دیگر می‌گیرد نارسینا یک پرتاب را جواب می‌دهد، اما کاپیتان وکیلی اختلاف را با ۳ امتیازی‌اش به ۳ کاهش می‌دهد. وقتی دو پرتاب آزاد انیس مرادی از دست می‌رود، کاپیتان وکیلی ۳ دیگری روانه سبد نارسینا می‌کند تا بازی در ۲۶ به تساوی کشیده شود! نارسینا بازهم در حمله ناکام است تا این بار اسیست سلینا برای زهرا عدالت‌کار اختلاف را بیشتر و بیشتر می‌کند. کوارتر دوم کابوس‌وار نارسینا تمام می‌شود آن‌ها فقط ۵ امتیاز در این وقت می‌گیرند!

کوارتر سوم
تک پرتاب موفق دیر آغازگر بازی در نیمه دوم است. شماری هریش تلافی می‌کند، اما حالا زمانی برای درخشش آنا بهشتیان است. ۴ امتیاز پیاپی او دوباره ابتکار عمل را به بهمن می‌دهد. هریس یک جفت پرتاب آزاد موفق دارد و این کار را انیس هم تکرار می‌کند، اما ۳ امتیازی هریس آب سردی بر پیکر نارسیناست. سلینا اختلاف را به ۲۰ می‌رساند تا عسگرنیا وقت استراحت بخواهد. در بازگشت انیس مرادی اختلاف را کمتر می‌کند. نارسینا به ۴۰ می‌رسد. خود انیس دو‌پرتاب موفق دیگر هم دارد. هرچند تالر دیر بازهم سبد می‌گیرد، اما طائرپور چاره کار را در گرفتن تایم‌اوت می‌بیند. در بازگشت تالر دیر یک ۳ امتیازی و یک اسیست تماشایی دارد. نارسینا جبران می‌کند، ولی خود دیر است که در فست برک بازهم امتیاز می‌گیرد. اختلاف دوباره ۲۰ می‌شود. سلینا ۲ امتیاز دیگر می‌گیرد و آجمبا تلافی می‌کند تا بازی در پایان وقت سوم ۶۹ بر ۴۹ به سود بهمن باشد.

کوارتر چهارم
دو‌پرتاب آزاد موفق بهشتیان، چرخش زیبای کیمیا یزدیان طهرانی و امتیاز‌گیری او، ۳ امتیازی خود آنا و ۶ امتیاز از انیس مرادی و هریس آغاز وقت چهارم است. اختلاف بازهم ۲۰ می‌شود و بازهم این طائرپور است که امتیاز می‌گیرد. در بازگشت نوبت اوپن شات بهشتیان است. آجمبا به کمک هریس می‌شتابد و ریباند حمله او جواب می‌دهد. سلینا هم یک ۳ دیگر چاشنی بازی خوبش می‌کند. ۳ بعدی را بهشتیان می‌زند. نارسینا روحیه خود را بدجوری باخته و تایم اوت عسگرنیا فقط کمی به آن‌ها آرامش می‌دهد. در بازگشت آن‌ها از ۶۰ عبور می‌کنند. دو‌پرتاب ۳ امتیازی مرادی هرچند نارسینایی‌ها را شادمان می‌کند، اما زمانی برای بازگشت نمانده. تا این دیدار با برتری ۸۴ بر ۶۶ گروه بهمن تمام شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->